Филми

С течение на времето в този блог ще стане ясно, че обожавам киното. Използвах глагола „обожавам“, защото Google най-любезно ме уведоми, че няма такава дума като „живедишам“. Често ми се случва да размишлявам по въпроса какво най-много бих искал да гледам в даден момент. Когато обаче не претеглям желанията и предпочитанията си от комедия до драма, от трилър до екшън или от мистерия до ужаси, аз се потапям в света на хипотетичното.
Сега предлагам на Вашето внимание следните пълнометражни филми, които бихa представлявали интерес за мен, но едва ли някога ще намерят мястото си на сребърния екран. Освен ако някой продуцент не прочете всичко по-долу. В такъв случай НЯМА ЗА КАКВО, ХОЛИВУД!

30 пълнометражни филма, които искам да гледам и които никога няма да бъдат заснети:

  1. Вдъхновяваща история за малко вероятното приятелство между малко момче и гигантска сепия.
  2. Продължение на „Умирай трудно“, което да е по-добро от оригинала.
  3. Невъзможната любов между кентавър и русалка (когато бях малък, попаднах на кратка анимация с този сюжет и чак до края не разбрах защо не могат да бъдат заедно, защото едва тогава ги показаха в цял ръст).
  4. Римейк на „Смахнатия професор“ с Никълъс Кейдж във всички роли.
  5. Убиец и полицай, загинали при пожар, продължавата опасната си игра на живот и смърт, като прескачат от тяло на тяло сред живите.
  6. Ръката на компулсивен онанист оживява; всички пръсти са озвучени от Робин Уилямс с различни акценти.
  7. Филм, в който главният герой се качва в такси, но шофьорът отказва да проследи колата с отвлечената му приятелка/съпруга (филмът приключва тук, с внезапната поява на черен екран с надпис „Край“, а зрителите са оставени безмълвни от простата, но сурова действителност).
  8. Пълнометражен финал на „Самурай Джак“. Изобщо не се шегувам – трябва да знам какво се случва!
  9. Робърт Дауни младши пие портокалов сок, решава кръстословица с химикал и си говори сам, докато го прави (просто си знам, че ще го направи интересно).
  10. Всичките филми от поредицата „Трансформърс“, събрани на едно място, но сцените, включващи хора, са изрязани (не е чак толкова трудно да се изпълни концепцията „гигантски роботи се пребиват до скрап“).
  11. Документален филм за историята на субтитрите, озвучен на всички езици.
  12. Приятели с привилегии, които не се влюбват един  в друг до края на филма. Писнало ми е от формули и клишета.
  13. Ремастерирана версия на „Джурасик Парк“, в която динозаврите са научно акуратни. С други думи, поне част от тях имат пера.
  14. Джейсън Стейтъм удря Крис Браун в лицето в продължение на четири часа и половина без прекъсване (работно заглавие – „Бий Браун“).
  15. „Цар Лъв“ с хора. Което всъщност е „Хамлет“. Значи „Цар Лъв“ с хора, но да не прилича на „Хамлет“.
  16. Филм, в който ако се обърне редът на репликите, би съвпаднал с нормалния (à la „Две хубави очи“).
  17. „Прометей“ на Ридли Скот, но по оригиналния сценарий, където нещата всъщност имат някакъв смисъл.
  18. Призрак попада в света на живите, за чието съществуване не подозира; опитва се да се върне в отвъдното (ха, пак призраци).
  19. Не знам какъв сюжет ще му измислят, но искам заглавието да бъде „Чалга-зомбита“.
  20. Биографичен филм за немския композитор Карл Мария фон Вебер (не всичките ми предложения трябва да са смешни).
  21. Адаптация на „Огнивото“ на Ханс Кристиан Андерсен. Дайте я на Дисни; тя е доста по-безобидна от повечето му други приказки (с изключение на края), но пак е хубава.
  22. Филм за крушата, която мечтаела да бъде ябълка.
  23. Пътуващ през огледала демон убива хора чрез отраженията им.
  24. Крисчън Бейл в двойна роля на братя близнаци със седемдесет килограма разлика в теглото (гарантиран Оскар).
  25. Кикбокс + някаква обикновена професия (напр. „Кикбокс фризьори“ или „Кикбокс касиерки“).
  26. Супергеройски филм за единадесетгодишно момче, манипулиращо енергия във всякакъв вид (базирано на провалената ми идея за комикс преди няколко години).
  27. Брус Уилис довършва започнатото от Стейтъм в предложение 14, само че с метален стол, защото все пак е възрастен мъж и не трябва да се напряга (работно заглавие – „Бий Браун 2: Брутализацията“).
  28. Филм за Каспър преди смъртта му; с други думи – най-тъжната история, която човек би могъл да гледа (почти вкарах призраци за трети път).
  29. Дженифър Лорънс попада случайно на блога на малко известен чуждестранен автор. Постепенно се влюбва в него чрез произведенията му и се отправя на пътешествие в търсенето на човека зад псевдонима.
  30. Адаптация на нещо, писано от мен, защото няма нужда да се правя на скромен.
Относно

Ама какво, и тук ли трябва да пиша?! Че за какво си играх да попълвам страницата "За мен"?!

Tagged with: , , , , ,
Публикувано в Списък

Напиши ми нещо!

Върни ме до:
Чете ми се:

Ако го направиш, ще ти напомням за ново съдържание. Въведи e-mail адреса си в полето долу, натисни бутона и после провери пощата си за потвърждаване. Няма да те спамя повече от веднъж седмично, обещавам.

Искаш ме за приятел?

Виж, поласкан съм, наистина. Засега обаче мога да ти предложа единствено да ме последваш на поне едно от изброените тук места:

1-facebook_logo 2-twitter_logo 4-instagram_logo 5-soundcloud_logo

Кратки хаотизми:
Когато не пиша:
А междувременно космическата котка създава нови галактики. :D #Caturday #SpaceCat Темата на днешния #TBT #Fixtagram е какъв съм бил и какво съм правил. #PiecesOfMyLife Изтъркване - завършено. Маркиране - готово. Следва боядисване. #HalloweenMakeover Тази няколкодневна шунчица, дето родителите ми я докараха вкъщи в средата на октомври 94-та, днес става на 23 години и противно на всичките ми усилия стана човек, а не прасе. Георги, който вече изобщо не си толкова малък, продължавай все така неуморно да преследваш всичко, което поискаш, защото знам, че ще го уловиш. Пък аз, когато един ден най-накрая порасна, бих искал да съм като теб в това отношение. Ей така, да има. #Caturday
Имаш смартфон? Виж как изглежда блогът на него!
